mandag 1. april 2013

Påsken 2013

For en praktfull påske jeg har hatt! Været har vært flott i hele påsken, helt utrolig! Nesten ikke vind, supre skiløyper og fantastisk fint skiføre. Litt besøk av familie, litt av venner og litt alene, helt perfekt miks. Lange skiturer hver dag, ja, det har faktisk blitt 3 mil omtrent hver dag. Til og med en løpetur fikk jeg lagt inn. Den foregikk om morgenen i skiløypa rundt Reinsvann. Flott å løpe der siden det var så hardt, men også litt tungt. Det ble med den ene turen, orket ikke flere. Det skulle jo være litt ferie også, ikke bare treningsleir! Og når skiturene ble omtrent på 3 mil hver dag, syntes jeg det ble nok. Kjenner at formen er stigende, men regner med at jeg kommer til å slite tungt på løpeturen i dag. Har planer om en langtur, men får kjenne litt på hvor tungt det er. Sikkert ikke så veldig lurt å presse for hardt og for langt etter en skiferie.
Jeg kom hjem sent i går kveld, Bjarne blir en uke til. Kommer vel til å få meldinger om hvor fantastisk fint det er der oppe tenker jeg, det er jo spådd fint vær enda noen dager. Men jeg får være fornøyd med den uka jeg har hatt. Dessuten må jeg komme i gang med løpingen igjen. Gleder meg til det blir bart slik at det går an å løpe i skogen. Men da må det nok litt mildvær til, fremdeles litt for kaldt om natta.

4 kommentarer:

  1. Hvilken ferie; wow!!! Jeg gleder meg også til det blir bart så jeg kan løpe i skogen! Nå ryktes det at runden rundt Sognsvann er ganske bar så jeg kan i alle fall få litt grus under bena igjen; det skal bli bra!

    Lykke til med overgang ski - løping! Ta det pent så går det nok bra.

    SvarSlett
  2. Jeg tenker overgangen blir myk enten jeg vil eller ei. De første øktene kommer til å bli kjempe tunge!

    SvarSlett
  3. Så flink du har vært på ferie! Høres ut som en kjempefin ferie :)

    SvarSlett
  4. Ja, dette høres virkelig ut som en deilig påske (og det har jeg jo sett underveis også, flotte bilder på facebook). Været har vært topp her hjemme også, men ikke så varmt da...
    Jeg skal også se på programmet på Litteraturhuset, vi finner sikkert noe vi vil gå på! :)

    SvarSlett