torsdag 18. april 2013

Løping i vårløsing


Jammen har det skjedd mye mht vårløsing siden lørdag. Jeg ville f eks ikke ha våget meg ut på isen på Åmodtdammen, mens det på lørdag så helt greit ut og da var det også ferske spor i snøen over isen. Det var ikke så greit å løpe på skogsveien heller, det var stedvis isete og glatt, andre steder var det sørpete og atter andre steder var det gjørmete. Løp derfor ikke så langt i skogen som på lørdag, men snudde og løp tilbake og valgte andre veger. Det ble 16.4 km likevel så jeg var godt fornøyd. Denne uka har hittil bestått av to løpeøkter og to styrkeøkter. Avslutter i kveld med Runners trening. I morgen er det fri før Skarverennet på lørdag. Jeg har løpt en del langturer siden jul opptil 2 mil, men over det har jeg enda ikke kommet. Litt bekymret.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar