mandag 20. juni 2011

Avslappende hyttetur



Denne helgen har jeg vært på jentetur på hytta. På fredag dro Frøya (hunden min) og jeg opp alene. Lørdag kom en venninne, Ninette, opp til lunsj. Før det hadde jeg rukket å vaske tak og vegger på et par-tre rom og fått bort litt kingelvel og støv etter vinteren.

Vi gikk en bra tur både lørdag og søndag, ellers ble det bare skravling, god mat og vin. Ingen løping altså! Lader opp til i dag da det store slaget skal stå: 5 km løping med en kollega på jobben under heiarop av de andre. Deretter påfølgende sommerfest med feiring/gravøl over min løpekarriere. Vel,vel, med en aldersforskjell på 20 år, han er dessuten mann og har trent tidligere, - kan jeg ha dårligere odds? Men han skal jammen få kjempe. Og oppladningen har vært litt morsom så får jeg ta utfallet som en kvinne uansett hva det blir!

På bildet ser du utsikten fra hytta mot Reinsvann. Mitt paradis på jorden!


Tenk på meg kl 16.15 i dag!

1 kommentar:

  1. Lykke til! Jeg er sikker på at det kommer til å gå kjempebra, du er jo i super form :-) Krysser fingre for deg, jeg!

    SvarSlett