mandag 3. januar 2011

Nytt år og nye muligheter atter en gang!




Denne jule- og nyttårshelgen har det blitt minimalt med trening. Vi har vært på hytta fra julaften til i går og hatt det helt herlig. Men så mye trening har det ikke blitt. Det har enten vært kaldt eller det har blåst. De dagene vi har fått gått skiturer, har disse ikke vært så fryktelig harde for min del. Armen min er fremdeles ikke bra og har ikke blitt det spor bedre disse fridagene, selv uten jobbing på pc. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre det dette, kiropraktoren har løst opp knuter og låsninger i ryggen og nakken. Kanskje burde jeg prøve fysioterapi - for nå er jeg mektig lei av å ha vondt. Det er en evig murring i armen!


Nok av klager! - I kveld var jeg i gang igjen med Runners trening og intervaller. Vi hadde 500 metre i dag og det var jammen hardt. Har jo ikke løpt på lenge og de siste turene før jul var bare rolige lunketurer. Deilig å komme i gang igjen og det går jo mye bedre å trene hardt når denne forferdelige kulda har sluppet taket. Nå er det bare å stå på framover for å få en stigende formkurve fram mot våren!
Det ene bildet viser utsikten fra hytta mot Neveltoppen. Utrolig lite snø, einerbuskene er svært tydelige. Normalt er disse helt borte under snøen på denne tiden av året.
Det andre bildet viser pakkene våre. Det ble da en liten haug selv for bare oss to. Og dette har vi båret i sekken 2,5 km fra bilen!

1 kommentar:

  1. Velkommen hjem igjen! Koselig med litt pakker selv om man er voksen :)

    Ikke så koselig at armen ikke blir bedre. Det er utrolig slitsomt å ha vondt som ikke går over... Føler med deg!

    SvarSlett