torsdag 23. desember 2010

Juleferie

Denne uka har det blitt en styrkeøkt og to løpeturer. Den første løpeturen var ute med Runners og da løp vi opp til Skedsmo kirke og ned igjen, 10 km. Det var i grunnen helt greit, ikke for kaldt, bare litt tungt opp bakken. Merker nå at den siste tiden har bestått av behagelige løpeturer. Og det er helt greit en stund til mener jeg. Onsdag ble det en tur på mølla som trening i arbeidstiden. Var ikke helt motivert denne dagen og det gikk tungt. Etter 40 min ga jeg meg og gikk i badstua. Det var kjempe herlig og sosialt i tillegg der vi satt flere damer og skravlet.
I morgen drar vi på hytta og vil tilbringe julen der. Håper det ikke blir så sprengkaldt at det er ubehagelig å være ute. Satser på rolige skiturer, god mat og drikke samt badstue. Forhåpentligvis en skitur bort til Jan Sverre på Sjusjøen og en tur i badestampen hans. Det er virkelig kjempe herlig å ligge der med under stjernehimmelen med et glass vin på kanten.
Ellers har jeg med lesestoff så vi skal nok kose oss!
God jul til alle andre bloggere så skrives vi ut på nyåret!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar