søndag 16. januar 2011

En ganske bra treningsuke på nyåret


Denne uken har vært en ganske grei treningsuke: To styrkeøkter på Centrum Athletica, en intervall økt med Runners og en løpeøkt på mølla, 5 km. Den siste økta med Runners som skulle bestått av bakkedrag måtte avbrytes pga trøbbel. Derimot fikk jeg en super økt på ski i går: tur-retur Årstadvangen fra Tæruddalen, 28 km. Jeg er ingen super skiløper, men følte selv at jeg fikk til å gå ganske jevnt og bra denne dagen. Føret var aldeles supert, skiene var perfekt smurt av Bjarne og formen var også bra. Merket i dag at jeg var litt sliten og tung i kroppen. I tillegg til at halsen var litt uggen ble det derfor ingen treningsøkt i dag. Gikk isteden en tur og der var jammen tungt og utfordrende nok på gangveger som ikke var måkt. Armen hadde ikke tålt en skitur til heller denne helgen.

Gåturen gikk til Strømmen og søstern. Vi bestilte flytur til Stavanger første helgen i februar. Da skal vi besøke slekta vår der borte, det er kjempe lenge siden vi har vært der borte.

I kveld blir det avslapping og opplading til neste arbeids- og treningsuke!

3 kommentarer:

  1. Fint bilde...og bra treningsinnsats!! :-)
    Uggen hals her også; ingen trening på meg heller i dag....men vi får ta det igjen til uka ;-)

    SvarSlett
  2. Jepp, Silja, vi lader opp til ny innsats! Du gikk jo enda lenger enn meg på ski i går så jeg, og i et litt røffere terreng hørtes det ut som.

    SvarSlett
  3. Veldig deilig å få skiene ferdig smurt! Jeg har jo også en fantastisk smøremann som tar den jobben, så sant han er hjemme.

    Høres koselig ut å besøke slekt i Stavanger, hyggelig å reise bort en tur også :)

    SvarSlett