mandag 31. januar 2011

På beina igjen

Etter å ha sovet i 3 dager var det på tide å prøve å fungere igjen. Slitsomt å være forkjølet, men en bagatell i den store sammenheng.
Søndag gikk vegen til Bislet stadion og foredrag med Grete og Jack Waitz. Det var både interessant og inspirerende selv om det for såvidt ikke kom fram noe nytt. Verre var det at damen så helt elendig ut! Flere enn meg som synes det? Riktignok hadde de begge vært syke, men hun ser ikke ut som hun er kvitt kreftsykdommen enda, og det er jo trist.
De hadde mange morsomme episoder å fortelle om, så tiden fløy fort.
Etterpå ble jeg med ned for å se på løpebanen. Der var det veldig bra! Og for et flott tilbud da, utrolig at ikke flere er klar over det! Her kan hvem som helst komme og løpe inne hele vinteren, og så atpåtil helt gratis! Helt utrolig. Fantastisk tilbud. Det bare må prøves en gang! Synd det ikke passet slik i går, men forkjølelsen må nok slippe taket litt mer først, slik at jeg i hvert fall har LITT pust. Isteden ble det et besøk hos datteren min litt lenger opp i gata.
I kveld skal jeg få massasje på Centrum Athletica og det gleder jeg meg til. Står over uteløpingen i dag, så får jeg se om jeg kommer i gang med litt forsiktig styrketrening i morgen. Nå gleder jeg meg til å komme i form igjen og føle at det er litt krefter i kroppen. Typisk nok når jeg er syk, er været helt supert i helgen. Men,men, det kommer vel flere helger!

1 kommentar:

  1. Godt å høre at du begynner å komme deg igjen! Kjedelig å være syk - selv om du selvfølgelig har rett i at det er en bagatell sammenlignet med mye annet. Men det er lov å synes litt synd på seg selv innimellom også! :)

    SvarSlett