fredag 7. januar 2011

Hard start på det nye året!

Jeg startet det nye året med mye guts og treningsiver. Runners trening på mandag, styrketrening tirsdag morgen og løping 10 km på kvelden - i tungt føre! Onsdag ble det 5 km på mølla hvor jeg klarte å gå ut av komfortsonen. Tenker at det framover er bedre å løpe 5 km litt fortere enn 10 km i et behagelig tempo - med tanke på vårens konkurranse! Så bare pass dere, Jorunn og Ove-Einar, dere får ikke noe gratis!
I går, torsdag, var det Runners trening igjen med bakkedrag. Fytte rakkern så tungt det var! Kjente virkelig at jeg hadde trent hardt i 3 dager, så denne økta ble det ikke noe kvalitet over. Det var dårlig brøytet og mye løssnø, og det gjør det jo ikke akkurat lettere. Ble både sliten og svett uten å føle at treningeffekten var særlig bra. Men, men, alle økter kan jo ikke være supre heller. Det var i hvert fall utrolig godt å komme hjem, få seg en dusj og spise middag med en øl til. Herlig!
I dag tar jeg treningsfri, ingen styrkeøkt på morgenen. Skal bare slappe av i kveld også. I morgen er det løp på Bjørkelangen, huttetu! Det verste er at det er spådd mer snø og 8 km på dårlig brøytede gangveger er ikke morsomt. Ellers er det veldig sosialt og trivelig og vaflene smaker utrolig godt etterpå! Nå har jeg dessuten ordnet med skyss siden Bjarne skal ut på ski, så da får jeg vel bare stille opp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar