torsdag 17. desember 2009

Trening på mølle!
I går ble det en treningsøkt på mølle, 50 min i ganske bra fart. Uvant for meg som bare pleier å løpe ute, men fant ut at det ikke var så verst likevel. En får hatt et jevnt tempo og det er lettere å tvinge seg selv til å ikke senke farten. Kanskje et greit alternativ om vinteren når det er glatt eller veldig kaldt. Tror imidlertid det hadde vært vanskeligere å motivere seg hvis mølla hadde stått i en kjellerstue, da er det lettere på et treningssenter. Synes også det blir litt vel statisk, men kjente likevel ikke noe til akillesen. Den har holdt seg i ro veldig lenge, så jeg tror jeg gjør noe riktig i treningsopplegget mitt!
I kveld blir det imidlertid bakke-intervall. Kan kanskje bli en litt kaldere fornøyelse i Lillestrøm hvis det blir opp i mot -10! Da er det bare å kle seg godt nok - og så herlig det blir å komme inn etterpå! Da smaker det utrolig godt med god mat etter dusjen, og ev. en øl eller til og med et glass vin - siden det er torsdag mener jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar