mandag 31. mars 2014

Påskestemning på fjellet




Det blir dårlig med lange løpeturer i helgene når det er så fint på fjellet som det var i helgen! Da blir det isteden rusleturer på ski, langt innover fjellet. En god rast i solen hører også med, matpakke og termos like så. At det går an å rusle utenom løypene legger heller ingen demper på lykkefølelsen. For det gir virkelig lykkefølelse å oppleve dette: sol, vindstille, super løyper, perfekt utenfor løypene og masse blide skiløpere! Kan ikke beskrives med ord. Bildene forteller en del, men det må oppleves!
Så får heller langturen med joggesko legges til en kveldsøkt.
For tiden er jeg litt vårslapp og har begynt med tilførsel av jern. Imidlertid har jeg også gått til det skritt å bestille time hos legen for å få bekreftet at det er det som gjør at jeg er så utrolig trøtt for tiden. Overskuddet blir fort spist opp av lange løpeturer etter jobb. Veldig irriterende for meg som vanligvis har en del overskudd. Men det er jo egentlig en bagatell, verden er full av annen elendighet  så jeg skal ikke sutre. Det er bare å nyte våren, lengre og lysere dager og være mest mulig ute!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar