søndag 3. februar 2013

Flott skitur

I går ble det en flott skitur fra Svartbekken til Tverrsjøstallen. Vi var på veg til Hønefoss i familiebursdag og da passet det med en liten stopp på Svartbekken og en skitur. Det ble 23 km i et litt mer kupert terreng enn det jeg er vant til på Sjusjøen/Nordseter. Greit å få litt av det også.
Ellers har uka vært bra, både treningsmessig og ellers. Fikk litt åndelig påfyll på Litteraturhuset på tirsdag sammen med Kjersti. Dette kan du lese mer om på hennes blogg: http://vicverden.blogspot.no/  Vi koste oss skikkelig og har planer om flere besøk der. Det er et populært sted ser det ut til, masse folk både i kafeen og på foredraget. Også i puben etterpå hvor vi tok et glass rødvin og fordøyde kveldens inntrykk. Jeg måtte selvsagt kjøpe boka til sosiologen og fikk hans signatur i den også.
Langturen ble gjennomført på onsdag som planlagt: 17,4 km ble tilbakelagt og det gikk greit. Formen er slett ikke verst. Ellers har det blitt Runners treningene og de to styrkeøktene, alt som vanlig altså.
Men i dag, søndag, kjenner jeg at det blir fullstendig avslapping. Av og til trenger denne kroppen litt hvile også. Kanskje en rusletur på beina - og opplading til øktene i morgen. I morgen er det forøvrig årsmøte i Runners og jeg er innstilt som leder de neste to årene. Det er jo en kjempe herlig klubb å bli leder for så jeg gleder meg masse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar