fredag 27. april 2012

Forkjølet!

Grrr, hvorfor i all verden skal jeg bli forkjølet akkurat nå som løpesesongen er i gang!!??
Nå har jeg klart meg i hele vinter, ingen skader, ingen sykdom, trent bra og syntes formen ikke var
så aller verst. Men,men i det store og det hele er jo dette en bagatell - bare så fryktelig ergelig! Hadde tenkt å slå tiden min fra i fjor, men med tett nese og tung kropp blir nok det vanskelig.
Men gjennomføre skal jeg uansett! Vi er en gjeng fra Runners som skal treffes etterpå, ta litt vin og gå ut og spise. Det er kjempe hyggelig og en belønning for strevet.
Ellers startet sesongen sist lørdag med UKI karusell, 1500 m fra nytt anlegg på Jessheim. Tirsdag braket RBIR karusellen i gang og onsdag var det Fjellhamarstafetten. Jeg har vært med på alle tre, men slet på de to siste. Torsdag slo forkjølelsen ut i full blomst og det var veldig tungt å være på jobb.
Langturen som skulle ha foregått denne uken ble utelatt. Den lengste turen i forrige uke var på 2 mil, så nå er det på tide å få seg en langtur igjen. Planen er å løpe 3 mil på tirsdag siden det er fridag. Neste lørdag er det Råskinnet og det er et løp det er morsomt å være med på.
Ellers hadde Runners foredrag av Geir Frykholm om forfotløping i forrige uke. Det inspirerte flere enn meg til å legge om stilen litt og kanskje til og med ta et teknikk-kurs på Løplabbet.
Men nå er det først Sentrumsløpet! Skal bli spennende å se om jeg får løpt skikkelig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar