søndag 22. april 2012

Bloggpris!

Jeg har fått en bloggpris! Den har jeg fått fra Victorias verden:  http://vicverden.blogspot.com/
Det er jo veldig hyggelig, ikke så ofte man mottar en pris! Dette er en send videre pris, og det er jo en koselig gest til andre bloggere med mindre enn 100 følgere.
Først skal fem spørsmål besvares:

"Hvorfor jeg begynte å blogge":
Min blogg er jo en treningsblogg og jeg ble først inspirert av Adelheid sin blogg.

"Hvilke blogger jeg følger":
Det er først og fremst treningsblogger som jeg har en liste over på bloggen min. Men også noen raw food bloggere som jeg synes er artige å følge, samt også selvsagt Vistorias verden som skrives av Kjersti, en god venninne som skriver om hverdagslivet og funderinger omkring dette.

"Min favorittfarge":
Den er og har alltid vært blå! Jeg må omgi meg med blå elementer i hverdagen, ellers er det noe som er feil!

"Min favorittfilm":
Jeg kan ikke komme på noen i farten, men jeg liker to typer film: kjærlighetsfilmer eller krim. Den siste krimmen jeg så som gjorde inntrykk var "På broen", en tv serie i 10 episoder.

"Hvilket land drømmer jeg om å besøke":
Jeg er først og fremst glad i Norge, norsk natur og turer i skog og mark og fjellturer. I høst var vi i Egypt for å få litt sol og varme. Ellers er Kina et land jeg gjerne skulle ha besøkt, såpass anderledes enn vårt eget.

Og så hvilke blogger jeg gjerne vil gi prisen videre til:

1. Det må jo bli Adelheid sin blogg: http://futtnfart.blogspot.com/ som inspirerte meg til å blogge selv. Hun er en litt over middels ivrig mosjonist som startet trening etter en livsstilsendring hvor hun gikk ned noe sånt som 40 kg tror jeg. Imponerende!

2. Astrid sin blogg: http://lopeguri.blogspot.com/  en inspirerende og artig blogg å følge om trening, skader og slikt som rammer mange av oss som trener.

3. Olav sin blogg: http://krampegammeln.blogspot.com/ Mannen som tar bilder for kondis, har vært ultraløper og håper å komme tilbake dit etter en del skader. Det er imponerende hvordan den mannen opprettholder motet etter skader som har hindret ham i å løpe. Han finner alternative måter og trene på og opprettholder helt sikkert både styrke og kondis så lenge!

4. Silja sin blogg: http://siljaifarta.blogspot.com/ utrolig artig og inspirerende og lese. Mange artige funderinger rundt trening og kabalen i hverdagslivet.

5. Den siste må jeg gi til Geir: http://www.ultrafrykholm.com/ som er mannen som har løping som både jobb og hobby og løper, løper, løper og løper! Levende reklame for forfotløping og ultraløp.

Da kan jeg spre gleden videre til dere som igjen kan spre den til andre. Blogging er gøy! Og så mange erfaringer vi utveksler og så mye inspirasjon vi henter fra andre!


5 kommentarer:

  1. GRATTIS!!! Så gøy! ;-) Og ikke minst: smigrende å stå på lista di; det må jeg jo innrømme!! ;-)

    SvarSlett
  2. Morsomt å lese hva du svarer på spørsmålene! Og jeg er jo SÅ enig i at blogging er gøy! :)

    SvarSlett
  3. Så morsomt! Og takk for at du spiller ballen videre til meg - jeg skal snart sparke den videre igjen! :)

    SvarSlett
  4. Også jeg er smigret over å komme med på lista di. Jeg blir i utgangspunktet overrasket over at det er noen som i det hele tatt leser mine skriblerier. Blir dermed extra gøy at det faktisk er noen som liker det.

    Fortsett å skrive som du gjør, blogger som din gir et lite pustehull i hverdagen:-)

    SvarSlett