søndag 1. mai 2011

Besøk i Frognerparken

I dag ble det en tur i Frognerparken med storfamilien med grilling og kos. Det var veldig trivelig. Det ble litt surt og kaldt etter hvert så vi ble ganske frosne.
Men før det skulle jeg prøve meg på en joggeøkt. På morgenen følte jeg meg riktig så pigg og tenkte meg ut på en av de "gamle" rutene. Et par timer seinere følte jeg meg ikke fullt så pigg og turen ble jammen tung. Beina var som bly og kroppen ville rett og slett ikke i det hele tatt. Huff, ikke moro. Turen ble bare på 5,8 km og mest på asfalt.
Akk ja, tittet lengselsfullt på alle som løp i Frognerparken. Det var jammen mange!
I morgen blir det jobb igjen og så er det Runners trening på kvelden. Vi får håpe det går vel framover utover i uka. Og ja da, det er massevis av løp framover jeg kan delta på, men jeg må jo si at det aller mest morsomme er Råskinnet og deretter Birkebeinerløpet. Jeg liker terrengløp veldig godt! Men, men verden går slett ikke under og livet er slett ikke avhengig av deltagelse i konkurranser!

1 kommentar:

  1. Forferdelig kjedelig når beina er tunge og kroppen er seig. Vet akkurat hvordan du har det - om det er noen trøst. Klamrer meg til vissheten om at det går opp og ned. (c;

    SvarSlett