tirsdag 17. mai 2011

17.mai og nye sko



Nei, dette er ikke skoene jeg pynter meg med til 17.mai. Imidlertid er jeg i grunn ikke så glad i å feire 17.mai lenger. Etter mange hektiske år med små barn og jobbing med å selge pølser og is synes jeg det er godt å ta det med ro denne dagen. I fjor løp jeg og en kompis i skogen, den lange gul-løypa og det var kjempe herlig! I år er den yngste datteren min russ så jeg skal en tur til Lillestrøm og titte. Etterpå skal jeg og en venninne ta et glass vin et eller annet sted.

Disse nye joggeskoene ble kjøpt på salg på G-sport på Strømmen sist uke. Det er et par Adidas adistar ride 2. Prøveløpte dem rundt Slottsparken i går og de var herlige å løpe i. En kollega (Ove-Einar) og jeg løp gjennom ruta for den store konkurransen denne våren: kollega duellen. Fant en fin løypa på drøye 5 km som består av 2 runder rundt Slottsparken og deretter tvers gjennom. En fin løype hvor vi slipper å vente på grønt lys (bortsett fra opp til Slottet-og der løper vi nok uansett). Dato for gjennomføringen av konkurransen gjenstår og se, men vi har avtalt en løpetur på mandager framover. Det gjenstår også å se hvor mange andre som stiller opp! Jorunn er som nevnt ute av bildet etter en kneoperasjon.

Løp en tur mens vi var på hytta i helgen også-og da med ull-undertøy! Så kaldt var det. Opplevde både sol, regn, hagl og snø i løpet av disse dagene.

Torsdag er det UKI karusell på Jessheim så da gjelder det å trå til!

Nå får jeg vel finne fram noen andre sko og pynte meg litt til 17.mai

2 kommentarer:

  1. Grattis med nye sko! :) Og takk for sist! Jeg gikk en tur i skogen 17. mai slik vi snakket om. Møtte faktisk flere; noen som fisket, noen som løp og noen som bare gikk sånn som meg. Ikke alle prioriterer bunad og tog...

    SvarSlett
  2. Det hørtes herlig ut! Riktig prioritering!

    SvarSlett