torsdag 12. mai 2011

RBIR løp på Jessheim 10.mai



Her ser du Frøydis, en klubbvenninne som har hatt stor framgang det siste året. De siste md har hun ligget i hardtrening til Stockholm maraton 28.mai og hun har blitt i virkelig god form. Hun slo alle Runner-jentene denne gangen. Utrolig bra! Det er bare å ønske lykke til med maraton!

Selv gjorde jeg det ikke så veldig bra, men jeg ble nr 3 i klassen så jeg får vel være fornøyd, formen tatt i betrakting.

Helsemessig regner jeg med at det går bare oppover nå. Naprapaten har fått skikk på armen min så den er nesten helt bra 8 md etter at symptomene dukket opp. Akillesen jeg slet med på slutten av sesongen i høst har fått god massasje på hjemmebane gjennom hele vinteren og den merker jeg ingen ting til nå. Selv etter Sentrumsløpet med lette konkurransesko merket jeg noe. Så nå skal jeg slutte å sutre over plager og vondter!

I kveld blir det Runners trening. Gleder meg til å kjenne formen stige....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar