lørdag 1. mai 2010

Råskinnet




Jeg hadde en kjempe fin løpetur i Råskinnet i dag. Slitsomt, vått og møkkete, men du verden så gøy!Ingen konkurranser er vel så sosial heller, mange artige kommentarer og til og med ei hånd i kinkige situasjoner hender det at man får! Er ikke så kjempe fornøyd med tiden: 1.17.51, men det er neimen ikke så lett når man flere ganger må løpe/stå i kø for å passere hindringer. Da har man valget mellom å bli i køen eller å prøve og kjempe seg en veg utenom som kanskje ender med at man synker langt ned i gjørma! Noen forsøkte seg på dette...

Beina er ganske tunge når man passerer over den store haugen siste gangen, melkesyra sitter godt i beina da.
Heldigvis slo jeg henne fra Romerike Runners som jeg utfordret med 1 min, så jeg har enda æren i behold. Mange fine premier var det også, joggesko til vinneren i hver klasse. Dessuten var det 6 uttrekkspremier som var Polar pulsklokke. Dessverre ble jeg ikke lykkelig eier av noen av disse sakene. Men en fin løpsopplevelse har jeg hatt og jeg kommer tilbake neste år!
Nå har det blitt en øl og god mat, tror jammen jeg skal unne meg et glass vin i kveld også!

4 kommentarer: