fredag 26. juni 2015

Frokostseminar hos Norrøna

Bildet er stjålet fra bloggen til Tone Yvonne Killengren, kom ikke på å ta bilder selv!

Jeg synes det er artig med slike seminarer som gir litt inspirasjon i hverdagen. Vanligvis handler slike seminarer om løping eller ski, men denne gangen var det Norrøna sin butikk i Akersgata som inviterte til frokostseminar om friluftsliv med Marit Holm som trekkplaster. Det er jo friluftsliv Norrøna er best på. Og de har utrolig mange fine produkter! Jeg synes produktene er kostbare og sjelden på salg. I hvert fall ikke i Norrøna sin egen butikk.
Marit Holm fortalte litt om sitt friluftsliv opp gjennom årene. Hun ble kjent som turkameraten til Lars Monsen i 1992 hvor de to krysset Alaska, da hadde hun ikke fylt 21 år enda. Hun snakket varmt om hverdagsturene, det behøver ikke være lange ekspedisjoner for at man skal ha en fin tur.
Veldig inspirerende og selvsagt fristet det til innkjøp av Norrøna sine produkter! Vi fikk 10% avslag på handelen denne dagen. Det utgjør ikke så mange kronene, men litt monner det jo. Jeg begrenset innkjøpet til en teknisk trøye jeg gleder meg til å prøve på tur i fjellet. Det er jo utrolig stilige plagg! Kjøpte meg deesuten en Norrøna turbukse for noen uker siden i Håkons hall, og sammen blir dette veldig stilig. Skader jo ikke med fine produkter på tur!
Frokosten kom fra Joe & the juice og smakte veldig godt. Frister med et besøk der også.
Så var det tilbake til jobb og arbeidsdagen etter en fin start på dagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar