onsdag 5. august 2015

Jo da, fremdeles treningsiver!

Jeg har bare ikke konkurranseiver! Og problemer med å laste opp bilder fra telefonen til pc samt laste opp i bloggen, men det får jeg løse en annen gang.
Det har da blitt noen løpeturer i løpet av sommeren, både i Sverige og på hytta. Vel hjemme etter ferien har jeg kommet i gang med styrketreningen igjen. Og jeg har oppdaget hvor bra slyngetrening er! Jeg har drevet litt med det de siste årene, men jeg har ikke hatt nok kunnskap om hvilke øvelser det går an å gjøre. Nå tok jeg med en bok på treningsstudioet og utførte øvelsene etter denne. Og hjelpe meg så støl jeg ble! Tydeligvis var det en del muskler som ble aktivert,
Foruten karusell-løpene på Romerike har jeg tenkt å ta det litt pent konkurransemessig i år. Antagelig ble jeg litt mettet i fjor da jeg var med på så mange og harde løp. Nå blir det å lade opp til Nordmarkstraveren 5. september og halvmaraton i Oslo 19. september.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar