mandag 27. mai 2013

Beito neste

Nok en flott helg på hytta er tilbakelagt. Denne gangen fikk jeg meg en langtur på grusveg. Greit å kjenne litt på det før Skogsmaraton som hovedsakelig går på grusveger. Løp innover mot Elgåsen og ned til Sjusjøen (for de som er litt kjent der). Var innom butikken og kjøpte Dagbladet (kjempe fint med drikkesekk, den rommer litt annet også) og spiste en brødskive før jeg startet turen mot Nordseter. Og der er det mye oppover som kjennes veldig godt når man løper og sykler. Turen ble på 23 km og det kjentes ganske greit ut. Jeg er som tidligere nevnt ikke bekymret for birkebeinerløpet, men å løpe nesten dobbelt så langt?....
Jeg hadde egentlig som mål å løpe bitte litte bedre enn i fjor, men tviler på at det går. Da får jeg heller satse på at tiden ikke blir dårligere enn i fjor! Jeg har trent jevnt og trutt helt siden i fjor, men som jeg har klaget på en stund nå, har det blitt for få skikkelig lange turer.
Jeg løp heldigvis på lørdag for søndag ble det utrolig varmt! Jeg er ikke så god til å takle varme når jeg løper, så en lett overskyet dag passer meg best. Nå kom solen utover ettermiddagen på lørdag og det er jo utrolig deilig å kjenne litt sol på kroppen, få litt farge og kjenne at sommeren er her.
Denne uken blir det ABIK karusell tirsdag, ellers opplading til Beito på lørdag hvor jeg skal løpe 10 km terreng.

2 kommentarer:

  1. Misunner deg Beito til helgen altså!! Lykke til ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Skjønner du ikke skal dit, men det er sikkert et annet løp du snart skal være med på!

      Slett