fredag 3. februar 2012

Sprengkulde



Så fint var det på Nordseter en morgen denne uka. Men med -22 grader i dag er det greit at hytta er varm når jeg kommer opp! Spørs om det blir så voldsomt med skigåing denne helgen, da er det godt å ha mye lesestoff (I form og Runners World), fyr på peisen og rødvin! En tur i badstua er heller ikke å forakte.

I går ble det imidlertid løping med Runners. Gradestokken viste -12 på parkeringen ved Skedsmohallen så det var ikke uforholdsmessig kaldt egentlig. Jeg foretrekker imidlertid å løpe med buff foran ansiktet når det blir mer enn -10 slik at jeg slipper å puste inn kald luft når jeg blir andpusten. Og det blir en jo når en løper drag! I går stod 7 x 3 minutter på programmet. Og der er det ingen medfølelse, Åge driver oss hardt. Etter 5 drag var kommentaren at nå var det på tide å begynne å ta i! Vel, inspirerte virker det som vi blir i hvert fall og når det er ganske stille i pausen (bare 1 min), er det vel tegn på at folk har tatt ut det de har! Som vanlig har vi det veldig sosialt og trivelig, praten foregår på opp- og nedjogging.

Da får vi se hva helgen bringer og så er det nye løpeturer på mandag samt årsmøte i Romerike Runners team. God helg!

2 kommentarer: