torsdag 7. oktober 2010

Løpetur midt på dagen


I går ble det løpetur som trening i arbeidstiden istedenfor klatring. Det er virkelig en herlig luksusopplevelse å løpe ute midt på dagen, midt i arbeidstiden! Vi løp fra Karl Johan opp til Frognerparken og et par runder der før vi returnerte. Ble knappe 9 km og 1 times løping i rolig tempo, kjempe herlig! Det er nå slik at vi skal ha selskap på disse treningene i arbeidstiden og Jorunn er ikke vanskelig å få med seg når jeg spør, tusen takk!
Armen min har nok godt av litt hvile så jeg prøver å skåne den mest mulig. Foretok noen justeringer på arbeidsplassen min og fikk tak i et brett som armene hviler på. Dette fungerer fint og jeg er allerede-innbiller jeg meg i hvert fall- litt bedre. Men så virker jo smertestillende raskt på meg som veldig sjelden inntar slikt.
I går kveld ble det besøk på Edderkoppen og 70-talls showet til Inger Lise Rypdal. Et herlig show, flotte artister og herlige sanger! Oppdaget at jeg sang med og kunne de fleste tekstene, herlig! Fint med litt adspredelse og vi er så heldige å få disse billettene gjennom jobben. Det var generalprøven i går og jeg kan trygt anbefale forestillingen. Bortsett fra noen tekniske problemer helt i starten gikk forestillingen som smurt.
I dag ser det ikke ut til at det blir trening på meg i det hele tatt, alle tre ungene med kjærester kommer til middag og det synes jo jeg er kjempe stas.

2 kommentarer:

  1. Fint å høre at showet er bra, tror jeg må ta med meg HP på det. Show og en koselig middag for to, er ikke å forakte! :)

    SvarSlett
  2. Dette showet kan trygt anbefales! Høres ut som en kveld som bare er nødt til å bli vellykket!

    SvarSlett