torsdag 24. juni 2010

Positiv utvikling

I går bestod trening i arbeidstiden av litt styrketrening med løping på mølle først. Var veldig spent på løpingen siden det gikk dårlig med intervalløktene på mandag. Men tydeligvis var mølleløping mer skånsomt for akillesen, så det gikk veldig bra. Fikk 30 min løping uten å få mer vondt.
Var veldig spent på naprapatbehandlingen jeg skulle på i går. Siden jeg kom dit på et litt tidligere stadie i utviklingen av akillesvondt enn for 3 år siden, hadde jeg store forhåpninger om at dette skulle gå fort over denne gangen. Etter å ha fått nåler, strømbehandling og massasje løsnet det veldig og "klemmen" rundt ankelen forsvant. Med formaninger om å ikke løpe harde drag og bakker, er det bare å la smerten styre løpingen. Dermed stiller jeg optimistisk på treningen i kveld. Men når det står bakkedrag på programmet sier det seg vel selv at jeg må gjøre noe annet...
Men optimistisk er jeg i hvert fall og håper jeg snart kan løpe for fullt igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar