mandag 19. mars 2012

Løpetur i arbeidstiden



I dag skulle endelig Aleksander være med (til venstre på bildet til høyre). Han har vært litt stor i munnen i vinter og endelig turte han bli med! Bildet til høyre er før start, til venstre er etter. Og hvor er Aleks? Tja, han fant vi på pulten sin på jobben. De andre sa han kom så tidlig tilbake... Hva skyldes vel det: jo, han sprakk etter 1 km! Dermed er han betraktelig jekket ned! Han bedyrer at han skal løpe mer for å komme i bedre form- vi får se framover!

Vi andre tre hadde i hvert fall en fin tur og tiden ble bedre enn på veldig lenge - selv om Ove hadde vondt i ryggen! Spreke gutter er det i hvert fall, og jeg henger med så godt jeg kan!


I helgen ble det skigåing på Nordseter. Lørdag var vi på Sjusjøen og så på birkebeinerne. Veldig trivelig å være tilskuere! Søndag ble det en fin tur i nydelig påskevær.

I dag, mandag, ble det altså 5 km i arbeidstiden og pyramideløp med Runners på kvelden. En bra treningsdag! Formen kjennes slett ikke verst, håper den er stigende framover. Denne uka blir det ikke så lang langtur, tenker jeg satser på 12-15 km. Skal ta turen på onsdag og da skal jeg på jentetreff på kvelden så tiden jeg har til rådighet begrenser seg litt. Men langtur blir det!


Forøvrig kan leserne kjøpe boka Født til å løpe som nevnt i forrige blogginnlegg ved å sende navn, adresse og antall bøker de vil kjøpe til: pax@pax.no så sendes boka portofritt og oppgi "Løperabatt" så får du rabatten! Boka har nå kommet i posten så jeg skal snart hive meg over den!



2 kommentarer:

  1. Takk for i går! koselig som alltid :)
    Håper du hadde en fin langtur i dag! Jeg er sliten etter dagen på Ahus, nå er det sofakos for alle penga.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk det samme, Kjersti! Alltid hyggelig å skravle med deg! Ble en mil på onsdag,lengre langtur neste uke!Det er flott å løpe nå, fin temperatur og bare veger.

      Slett