søndag 8. januar 2012

Nok en helg på Nordseter








Denne helgen har vi atter en gang vært på hytta. Det er alltid deilig å komme seg opp dit og denne fredagen gikk det veldig greit i trafikken og skituren opp til hytta i litt slørete måneskinn var bare helt herlig. -5 grader og ingen vind - det er jo bare helt topp.




Likeledes ble skituren på lørdag en flott opplevelse. Riktignok var det ikke sol, men vindstille og -5 grader. Nykjørte løyper og nysnø gjorde turen perfekt. Da er det godt å ta en tur i badstua etterpå, øl og akevitt smaker helt fortreffelig kan jeg love!




Ellers har uken vært en fin treningsuke med både løping og styrketrening. Regner med at den kommende uka også vil bli bra i så henseende! Synes faktisk det har blitt litt morsomt med styrketrening også og ser fram til de to øktene i uka jeg har lagt inn i vinter.

1 kommentar:

  1. Dette høres jo knall ut! HP har også fått seg noen skiturer, nå er det jo fine løyper fra Tæruddalen. Selv har jeg ikke prøvd skia ennå, har hatt for mye vondt i armen til at jeg vil utsette den for det. Men jeg går jo turer til fots, da - fortsatt er det mulig å gå på stiene i skogen uten å tråkke i altfor mye snø!

    SvarSlett