lørdag 19. november 2011

Ferie!

Nå har jeg startet ferien. Det skal jammen bli godt med litt sol og varme. I ettermiddag går flyturen til Egypt, Sharm el sheik. Selvsagt er joggeskoene pakket ned i kofferten også! Jeg synes det er deilig å ta noen småturer når jeg har ferie. Som regel blir det ikke de hardeste turene, men rundt 5 km annen hver dag. Vet ikke hvor varmt det blir her og hvor tidlig vi må opp for å slippe den store heten. Vi får se, tar det som det kommer. Det viktigste nå er avslapping og lading av batteriene med soling og bading!
Denne uka har ellers vært en fin treningsuke med reprise av øktene fra de siste ukene. Har fått et fint mønster synes jeg og formen er stabil. Runners økta på torsdag var en ganske hard økt med runde med innlagte drag og jeg hang bra med og da er jeg fornøyd!
På gjensyn om en uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar