onsdag 9. mars 2011

Skitur med Runners


Helgeværet var jo helt supert og det ble en flott skitur med Runners på lørdag. Vi gikk først til Geitsjøen innenfor Losby hvor vi plasserte sekkene våre. Der hadde Morten laget i stand en flott bålplass med "benker" rundt. Det ble ymse lengder på turene. Noen av oss tok en tur til Vangen hvor vi spiste en bolle med melis. Mm. Deretter over Skålsjøen tilbake. Der var bålet fremdeles varmt og vi grillet pølser eller spiste medbragt niste til solen forsvant bak noen trær. Du verden for en flott dag! Lunt og godt var det også der vi satt.

Den uken ble det kun 3 treningsøkter på meg. 1 løpeøkt og 2 skiøkter. Mens andre er glade hvis de får til å trene 3 ganger, er det "bare" for meg! Mandag følte jeg at jeg hadde litt mer overskudd og Runners treningen gikk mye bedre. Det var pyramide som stod på programmet: 1-2-3-4-4-3-2-1 minutter ved Nebbursvollen. Der var det helt supert å løpe, ordentlig snøføre og ikke glatt. Jeg hadde utrustet meg med piggsko som egentlig er det verste jeg vet (fordi mine er minst et nr for store og tunge), men treningen gikk likevel lettere enn de siste 2 md!

I går ble det en styrkeøkt og i dag en løpetur på mølla. Denne turen gikk også lettere enn på lenge, så nå øyner jeg et håp om forbedring av formen framover!

I morgen blir det en ny Runners trening, antagelig med bakkedrag og fredag en liten styrkeøkt på morgenen.
På bildet ser vi at Vangen har mange forskjellige gjester!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar