tirsdag 28. oktober 2014

Jo da, jeg er fremdeles en løper!

Det har vært stille fra min kant en stund nå. Hvis noen trodde at jeg ikke løp, men bare lå på sofaen og slappet av, så er det feil! Selvsagt løper jeg fremdeles. Men jeg har senket skuldrene og løper bare rolige koseturer. På hytta har det blitt tur til butikken på Sjusjøen over Lunkefjell, 15,5 km. Hjemme småjogger jeg rundt i Østmarka. Det virker imidlertid som kroppen trenger litt hvile. Den er rett og slett sliten og baksiden av lårene er konstant støle. Derfor er ikke løpeturene så lange og intensiteten på intervallene ikke så heftig.
Isteden har det blitt noen turer på rulleski og jeg er i ferd med å prøve å legge innen yogatime i uken. Variasjon er tingen! Og jeg gleder meg til skiene kan tas fram! En ferie på Nordseter lokker og jeg håper det er skiføre da.
Ellers morer jeg meg med å lese om andres løpeopplevelser og om løping generelt.
Planer for neste års sesong skal legges og da kommer jeg sterkere tilbake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar