tirsdag 20. mai 2014

Skitur 17. mai


Jammen flyr tiden og datoen for de lange løpene er der snart. Hvordan skal det gå i år tro? Litt bekymret er jeg, mest pga fravær av de lange løpeturene etter påske. Jeg har gått mye på ski i vinter og har en del 3 mils turer bak meg. Formen er bedre både fordi kiropraktor Olve har knekt opp låsningen i bekkenet og fordi jeg føler meg bedre. Etter en periode med urolig hjerte og trøtthet føler jeg nå at det går rette vegen. Ikke noe mer syting! Dette er en anti-reklame for Vita-pro: da jeg sluttet med dette produktet forsvant også hjerteklappen! Hva det skyldes kan jeg ikke si. Produktet inneholder bl.a. skalldyr, men jeg er ikke allergisk mot noe av det som innholdsfortegnelsen viser. Selgeren er selvsagt pågående og mener dette ikke er tilfelle, men slik er min opplevelse av produktet. Aldri mer Vita-pro for meg!
Ellers går Runners treningene som vanlig og med bra innsats fra min side. En helg med to bryllup spiste opp litt av overskuddet mitt, men trivelig var det likevel. Og 17.mai helgen bar det til fjells! Moro å ha opplevd å gå på ski denne dagen - selvsagt med flagg i sekken! Faktisk møtte vi flere andre med sekk og flagg, og alle var veldig blide!
Men nå er det slutt på vinter og snø og helgene framover er viet løping!
Nå har det gått fire dager uten løping og det er vel et godt tegn at det kribler i beina før kveldens langtur i skogen - jeg gleder meg vilt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar