onsdag 19. oktober 2011

Løpetur i snøen







I helgen var vi på hytta og da ble det en løpetur i snøen! Siden Frøya var med, gikk det ikke så fort. Hun er tross alt 12 1/2 år så det er jo flott at hun er så sprek som hun er. Men løping er ikke noe morsomt lenger, så hun skal få slippe det. Det ble likevel 1 mil, men tiden er ikke noe å snakke om.



Søndag gikk vi en tur til Lunkefjell og da fikk hun gå løs. Da boltret hun seg riktig så bra, farten økte betraktelig over snøføret. Det er så morsomt å se at hun er i farta!



Denne uken har det blitt mye trening: Runners trening mandag, styrke for bein tirsdag + bakketrening med staver på kvelden, onsdag styrke for armer og løpetur i Østmarka på ettermiddagen. Sistnevnte løpetur ble ganske slitsom siden junior var med. Det er første gang jeg løper med Simen, sønnen min, og jammen er han sprek! Løp glatt i fra sin mor, spesielt er han sterk i bakkene. Puh, bakkene fra Marikollen til Blystadlia er omtrent umulig å ha noe særlig fart i, men sønnen så jeg bare helene på! Bildet av Simen ble litt merkelig, vet ikke helt hva som skjedde. Måte bare få knipset ham før han satte seg inn i bilen etter turen.

1 kommentar:

  1. Uff, kan ikke si jeg gleder meg til å løpe i snøen igjen - men det er bare å stålsette seg antar jeg. Imponerende og variert treningsmengde!

    SvarSlett