fredag 25. februar 2011

Til fjells!

Denne helgen bærer det til fjells igjen. Denne gangen til Hornsjø, kun 1 mil nord for hytta mi på Nordseter. Vi reiser sammen med Romerike Runners og vi blir ca 20 stk. Da pleier det å bli en lang skitur på lørdag med innlagt lunsj på hytta mi og deretter en tur i svømmehall og badstue. Samt masse sosialt samvær utover kvelden.
Reiser etter lunsj i dag så kanskje vi rekker en skitur i ettermiddag før middagen. Uansett ser jeg fram til en sosial og trivelig helg. Kanskje får vi slikt vær som på bildet.....
Løpeformen er ikke mye å skryte av for tiden. Det går tungt og jeg føler meg sliten. Kanskje en ide å trappe litt ned på treningen og hvile seg i bedre form? En variant jeg ikke har prøvd særlig mye på og ikke er så god til, men det er kanskje det som trengs denne gangen. Kanskje hjelper det å få en del andre saker ut av verden også, slik som at jeg nå snart står som ene-eier av hytta mi på Nordseter, stedet jeg elsker over alt på jorden! Jeg regner med at formen blir stigende utover våren for å imøtegå alle de viktige konkurransene: fakultetskonkurransen, Råskinnet, Sentrumsløpet og karusell-løpene på Romerike. Så bare pass dere-alle konkurrenter!
Uansett skal det nå blir godt med et lite avbrekk i hverdagen sammen med trivelige venner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar