torsdag 4. februar 2010

En lettere uke

Denne uken ble det ingen trening på mandag, og det var egentlig greit etter to harde økter i helgen. Det var årsmøte i Romerike Runners og da gikk kvelden med til det siden jeg var med i kjøkkenkomiteen og smurte rundstykker.Bra oppmøte og trivelig stemning til tross for kulden inne på kafeteriaen i Skedsmohallen. Brr.
Tirsdag ble det en styrketreningsøkt og onsdag klatring. I dag har jeg løpt på mølle i 45 min før jobb siden jeg skal ut og spise med min gamle Nordby-gjeng i kveld. Koselig å gjøre slike ting også! Dessuten var det nok greit å løpe inne i dag siden det er så subbete ute
Til helgen skal jeg på jentetur til Skei. Regner med det blir tid til både vindrikking og skigåing innimellom pub-besøk! Dette er jenter fra Runners gjengen, så litt aktive vil vi nok være selv om alle ikke er sprintere på ski.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar