torsdag 26. februar 2015

Ski og løping


Jo da, jeg er fremdeles i gang og ligger ikke bare på sofaen! Bare litt labert på bloggefronten for tiden. Jeg liker jo godt å skrive og dokumentere for meg selv hva jeg driver med, men tenker av og til at andre sikkert ikke gidder å lese hva jeg driver med.
Jeg har hatt noen dager vinterferie som selvsagt ble tilbragt på Nordseter. Der fikk jeg noen fine langturer i strålende fint vær! Utrolig fint når det ser ut slik som på bildet: sol, vindstille og nypreppa løyper. Finnes ikke noe som er bedre enn det!
En dag ble det 4,2 mil og en annen 4,5! Det må vel være bra? Riktignok er jeg ikke super rask, men når det er så fint vær som dette er det fint å være lengst mulig ute. Været skifter fort på fjellet og den dagen jeg skulle hjem blåste det så fælt at det føyket inn i gangen på hytta!
Torsdager går jeg på yogakurs og da har jeg noen ganger løpt på mølla på Centrum Athletica på morgenen. Nå er det imidlertid så fint og lyst om morgenen og atpåtil bare gater i Oslo og da fristet det mer og løpe ute i gatene. Da fikk jeg atpåtil testet mine nye Adidas boost ute. Og hvilken lykke! Får jo rent vårfornemmelser av dette!
I vinterferien benyttet vi også anledningen til å få med oss et foredrag om motivasjon av Øyvind Hammer i Sjusjøen Fjellkirke. Og selvsagt måtte vi kjøpe boka hans også. Interessant lesing. Vi trenger vel alle litt ekstra motivasjon av og til og da hjelper det med litt input utenfra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar