fredag 9. august 2013

3 konkurranser på 1 uke


Bildet er stjålet fra Kondis, fotograf Bjørn Hytjanstorp

Den siste uka har vært hard. Først Kongsvinger halvmaraton på lørdag. Mandag var det Runners trening. Da hadde vi besøk av en journalist fra Runners world. Det skal bli spennende å se artikkelen om løpegruppa min når neste nummer kommer ut! Det ble tatt mange bilder og vi ble interjuet. Tirsdag var det ABIK karusell på Sessvoll, 5 km løype i terrenget. Jeg startet friskt, men midtvegs ble jeg brått fryktelig sliten. Klarte likevel å presse meg maksimalt og ble nr 3 i klassen min og forbedret tiden fra i fjor med ca 20 sekunder og var godt fornøyd med det. Onsdag satt jeg i solen på terrassen etter jobb og gjorde ingen ting! Torsdag var det UKI karusell med 3 km terrengløype. Var ganske sliten før start, men 3 km kommer man gjennom. Også her klarte jeg å presse meg maksimalt og forbedret tiden fra i fjor med nesten et halvt minutt. Dette tyder vel på at formen er bra og at jeg får tynt ut de kreftene jeg har. I helgen skal vi på hytta og da blir det nok bara gåturer og ingen løpeturer. Trenger å hvile ut litt nå tror jeg. Men jeg har også fått 2 styrkeøkter denne uka, er i gang med beintreningen etter et opphold i den mest intense løpesesongen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar