tirsdag 30. juli 2013

Nye mål





Så er ferien over for denne gang. Fire uker har gått fort. Samtidig føler jeg at jeg har hatt skikkelig ferie. Både fordi jeg har gjort litt forskjellig, vært på farten og hatt en ganske aktiv ferie og fordi været har vært veldig bra - sett i forhold til de siste 2-3 somrene! Jeg har fått litt farge på kroppen og til og med badet både her hjemme og til fjells. Herlig! De to første bildene er tatt i Rondane, de tre nederste på Hardangervidda. Bildene viser litt forskjell i været, i Rondane var det mye vind og vi måtte finne et sted å spise i le. På Hardangervidda måtte vi finne et luftig sted pga mygg!
Men så er det tilbake til hverdagen. I et anfall av lettsindighet- eller hva det nå enn var - rett før ferien meldte jeg meg på Kongsvinger maraton, halvmaratondistansen. I går på Runners trening virket det helt utopisk. Beina var som bly, muskulaturen i lårene verket og kroppen ville ikke følge meg. Heldigvis hjalp det å løpe litt rolig, surheten i lårene ble bedre. Denne uken satser jeg på å hvile meg i form! Blir lett styrke for overkropp i morgen og lett Runners trening på torsdag. Forhåpentligvis vil det føre til at halvmaraton vil kunne gjennomføres uten å måtte gå helt i kjelleren. Er spent på løypa der, det høres ut som den passer for meg. Litt sti og mye grusvei, litt mindre asfalt.
Flere løp utover høsten: Nordmarkstraveren er neste ut etter Kongsvinger

4 kommentarer:

  1. Så flott - lykke til! Du "står han a" som vi sier i nord og du kommer deg fint gjennom en halvmaraton, det er jeg helt sikker på! Selv om du ikke har ladet opp etter kunstens regler og bla bla bla, så blir det nok en fin tur lell ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper du har rett, Silja! Gru-gleder meg til løpet, skal være et fint løp som ikke går på asfalt

      Slett
  2. Så bra at du er fornøyd med ferien! Viktig å føle at batteriene er ladet. Akkurat nå er du vel ute og løper (hvis du ikke er i mål...) og jeg sender noen energigivende tanker!! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Kjersti! Løpet gikk bra og jeg ble nr 2 i klassen.Kjempe fornøyd! En varm dag og tung løype

      Slett