tirsdag 12. juni 2012

Kulturopplevelser


Sist torsdag var jeg i Gyldendal forlag i forbindelse med utgivelsen av Camilla Lâkberg sin siste bok: Englemakersken. Der var det også noen kulturelle innslag slik som Bettan som sang for oss. Det var Helene Uri som intervjuet Camilla og det hele var veldig artig å høre på. Jeg er stor fan av både Helene og Camilla og derfor var det moro å høre disse sammen. I tillegg var det både champis, tapas og vin i tillegg til en goody bag med både body lotion, parfyme og de to første bøkene hennes i en samlebok. En artig kveld! Greit med litt avveksling fra løpingen.
Men jeg fikk meg selvfølgelig en løpetur først: en tur opp i Frognerparken med to runder der.
Lørdag tok jeg en rolig, kort tur i Østmarka på knappe 14 km. Det var utrolig herlig å kjenne at dette virkelig  føltes som en kort tur og at jeg hadde mye å gå på. Mandag ble det en liten runde i arbeidstiden i tillegg til en pen økt med Runners på kvelden. Tirsdag er det UKI karusell med 1500 meter og onsdag litt styrke for overkropp. Tenker jeg tar en tur på Runners trening torsdag også, men det vil bli en veldig rolig og kort økt. Håper dette er passe opplading eller nedtrapping til lørdagens økt.
Nå er jeg fryktelig spent på hvordan det vil gå! Håper inderlig vi slipper regnvær, tror det kan bli fryktelig kaldt dersom jeg blir våt tidlig i løpet. Bjarne skal være syklende couch så jeg kan kanskje få en tørr genser av ham etter hvert i så fall. Jeg aner rett og slett ikke hva jeg går til, har jo aldri i mitt liv løpt så langt før!
Men nå får det briste eller bære, jeg satser på å få en fin opplevelse og komme meg i mål i hvert fall under fem timer. Så blir det en stor bonus jo nærmere fire timer jeg er!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar