onsdag 7. desember 2011

Snart vinter?!

I går kveld og natt ble det endelig vinter! Vil det vare tro?
Det blir ingen hyttetur før neste helg og da håper jeg at det i hvert fall ser slik ut som på bildet! Iflg. nettsider og div. blogger er det både snø og skiløyper på Nordseter nå, så vi får håpe vinteren har kommet for alvor. Lengter etter skiturer nå.
Ellers har jeg hatt bra økter denne uka. Mandag var treningen i arbeidstiden temmelig tung, kroppen var sliten etter helgen. Men vi presset oss gjennom de obligatoriske 5 km og hadde en fin økt, herlig å løpe slik midt på dagen i arbeidstiden! Det føles veldig luksuriøst. På kvelden ble det en runde med Runners med innlagte drag. Det gikk også litt tyngre enn i forrige uke, men slett ikke verst. Tirsdag ble det styrketrening på morgenen og i går kveld løp jeg en tur med Boy. Beina var litt slitne etter 3 økter på 2 dager, men jeg kom meg opp i 9 km og fikk en bra runde. Boy var i hvert fall veldig fornøyd. Det var så vidt bakken var dekket av et lite lag med snø og det var helt ypperlig å løpe. Etter hvert lavet det ned mye mer, så i dag er det verre. Men i dag blir det kun en styrkeøkt for armer. I kveld har jeg planer om å være litt husmor og gyve løs på julebaksten! Med eller uten meierismør.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar