lørdag 30. januar 2010

En ganske grei treningsuke




Denne uken har jeg fått trent bra. Mandag og torsdag ble det løpetrening med Runners. En runde med drag på mandag og bakkedrag på torsdag. Tirsdag var det styrketrening og onsdag en spinningøkt på jobben istedenfor klatring. Fredag var hviledag for i dag har jeg løpt 10 km karusell-løp på Haga. - 11 grader, men fine veger og grei løype. Litt tungt der vi måtte løpe utenom hovedvegen, men tiden min var likevel ikke helt super. Må innse at formen ikke er på topp for tiden, men det blir nok bedre når våren nærmer seg! Løp på 51,41 og vant klassen min og ble nr 3 av 12 kvinner. Får være fornøyd med det! I morgen blir det en skitur tenker jeg.

3 kommentarer:

  1. Du tar pusten fra meg! Jeg har væt småsyk hele uka, og følgelig ikke fått trent så mye. Æsj. Burde ikke lese sånne friske blogger;-)

    SvarSlett
  2. Dette er ingen ting i forhold til Adelheid på futtfart:http://www.futtnfart.blogspot.com/! Da kan du snakke om treningsiver! Men vi har det alle slik i perioder at vi ikke får trent så mye, spesielt høst/vinter. Men det kommer alltid bedre tider, så vær ved godt mot!

    SvarSlett
  3. Dere tar pusten fra meg begge to igrunn!
    Er ikke det spor sjalu jeg.... ;-)

    SvarSlett