fredag 29. juni 2012

Trening i ferien

Nå er det snart ferie og gjett hvor jeg skal?! Hytta selvsagt. Det beste stedet på jorden. Men jeg skal også gå fra hytte til hytte og da gjelder det DNT hytter, 1 uke i Dovrefjell og 1 uke i Stølsheimen. Det blir spennende, helt nye områder.
Ellers går treningen omtrent som normalt denne uken, bortsett fra langturen. Isteden var det RBIR karusell i Fetsund. Det gikk greit, men i går hadde jeg en super intervalløkt med Runners hvor jeg virkelig kjente at jeg kunne ta i og det uten å komme helt i åndenød. En herlig følelse! Riktignok ble lårene ganske tunge og vonde etterpå, men såpass bør man vel kjenne det.
I ferien blir det helt sikkert trening, som det pleier å bli! Da satser jeg på langturer. Bl.a. skal jeg løpe gjennom birkebeinerløypa. Det blir spennende å prøve den nye traseen. Den skal være merket står det, så da må det gå an å prøve. Nå er jeg påmeldt også, men kanskje blir det ultrabirken neste år?
God ferie alle sammen. Oppdatering om birkebeinerløypa kommer etter ferien!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar