torsdag 14. juni 2012

Jeg vant!

Jammen vant jeg ikke et Ayami antrekk etter løpeturen med Rachel! Jeg pleier da ikke å ha slik vinnerlykke! Og da de sa et antrekk,  tenkte jeg det kanskje betydde et plagg. Det var for godt til å være sant at det skulle være noe mer. Men jo da, i går kunne jeg hente i posten en hel pakke som inneholdt jakke, en singlet, en topp, capri og to par sokker! Wow, det ble jo reneste julaften! Blir så barnslig glad over slike overraskelser.
Både toppen og singleten passet helt perfekt, det var heldigvis andre typer enn de hadde i butikken - de passet meg jo ikke så veldig bra. Jakken var str XS og den satt bedre enn str S som jeg prøvde i butikken. Riktignok litt trang over skuldrene så jeg kan ikke ha så mye under, men det er en fin, supertynn jakke de gangene man har behov for det. Og det beste er at tøyet er så fint at man jammen kan bruke det når man ikke trener også! Gleder meg til å ta det i bruk.
Onsdag hoppet jeg over styrketreningen. Lader skikkelig opp for tiden og føler jeg samler krefter! Håper det blir riktig mange av dem slik at jeg kommer meg gjennom turen på lørdag. Lykke til ønsker jeg dere andre som skal løpe der! Vi sees!

4 kommentarer:

  1. Gratulerer! Skjønner godt at du blir barnslig glad, det hadde jeg blitt også! er jo alltid morsomt å vinne, da, om det så bare er 25 kroner på flaxlodd :)

    Men har du på deg løpeskjørt også på bildet, eller ser det bare sånn ut? Stilig er du i alle fall!

    SvarSlett
    Svar
    1. Yes, løpeskjørtet er på! Føles veldig ok!

      Slett
  2. Tøft; skikkelig stilig altså!! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant! Skjønner ikke at ikke flere har blitt hektet på moten!

      Slett