onsdag 28. april 2010

Opplading til Råskinnet!

Lørdag er det Råskinnet og det gru-gleder jeg meg til! Synes løpet er kjempe artig, men det er både kaldt og vått. Siden jeg ikke har fått løpt skikkelig i terrenget enda i år, blir det en ekstra utfordring der. Spørs om ikke beina kommer til å få bank! Er også litt bekymret for skovalget. Har ikke fått vent beina til orienteringsskoene mine, men synes disse er best å løpe med i et slikt løp.
Dessuten har jeg utfordret Marit K. i Romerike Runners så vi kommer til å knive litt tenker jeg! :)
Denne uka har jeg trent som vanlig, dvs. intervaller med Runners på mandag og i går ble det styrketrening på morgenen og yogakurs på kvelden. I dag er jeg ganske sliten i kroppen, så jeg må ta en treningsfri dag. Skal dessuten hjelpe en venninne med å vaske kjøkkenet hennes, så det blir vel trening nok for i dag tenker jeg.
I morgen er jeg klar for en klatreøkt som trening i arbeidstiden og på kvelden er det Runners igjen. Kommer nok til å ta det litt pent da. Fredag blir det helt treningsfri!
Håper flere tar utfordringen og melder seg på Råskinnet. Start kl 13.15 fra Idrettshøyskolen, møt opp i god tid og meld deg på!

1 kommentar:

  1. Du har et utrolig energinivå! Ja, jeg tror absolutt det er trening nok å vaske kjøkkenet - og så kan du trygt nyte et glass vin etterpå! :)

    SvarSlett