torsdag 8. april 2010

Herlig med vår!

Dagene er lysere og det er varmere. Men jeg lengter sinnsykt etter å få løpe i skogen! Dessuten vil jeg gjerne ha noen økter i terrenget før Råskinnet 1.mai, men det ser dårlig ut foreløpig. Beina trenger litt tilvenning til orienteringsskoene jeg har tenkt å bruke på dette løpet. Hvis jeg ikke får noen økter med dem på forhånd, må jeg vurdere å bruke vanlige terrengsko.
Denne uken har det blitt litt løping, men kjenner i beina at det ble en lang tur på asfalt mandag. Tirsdag fikk jeg til en styrkeøkt i tillegg til en rolig løpetur.
I går skulle jeg være med samboeren og hans kollegaer på deres nye tiltak: spasertur rundt Nebbursvollen. Et svært populært tur, løpe, hunde-lufteområde. Vi løp til og fra oppmøteområde med en innlagt ekstra runde. Dessuten ble det et ganske raskt turtempo for en del av gruppa. Men enda er beina stive og tunge etter mandagens løpetur.
I dag blir det en klatreøkt på Blindern og i morgen bærer til til fjells med Romerike Runners så i helgen blir det nok bare skiturer. Og kanskje en øl i solveggen! Det er jo spådd bra vær, så vi får nyte dette litt.
Kommer sterkere tilbake med løpeturer neste uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar