torsdag 29. april 2010

En rolig dag

I går ble det altså ingen trening på meg, men vasking av kjøkkenet til en venninne isteden. Det er jammen litt trening det også, i tillegg er det sosialt og trivelig. Avsluttes alltid med en kopp te og et kakestykke. Nå er begges kjøkken vasket for i år og vi har kjempe god samvittighet!
Dette bildet er tatt i forbindelse med Eremitageløpet i København i 2008 av en sosial og trivelig gjeng (Romerike Runners team) etter at løpet er over. Løpet går i utkanten av dyreparken i begynnelsen av oktober og kan absolutt anbefales.
I dag blir det klatring som trening i arbeidstiden og i kveld er det trening i Romerike Runners. Satser på en rolig og pen økt siden jeg må lade opp til Råskinnet på lørdag. Det kjennes ut som jeg brygger på en forkjølelse og det liker jeg ikke helt. Har vært litt urven i noen dager, men som vanlig bryter det ikke ut. Jeg kan gå lenge og hangle før slikt bryter ut. Utrolig irriterende, ikke minst nå som løpesesongen er i full gang! Får håpe jeg holder meg oppe til løpet på lørdag er vel overstått. Det skal bli veldig spennende, ikke minst med tanke på snø og kaldt vann!

2 kommentarer:

  1. Betyr det at dere vasker kjøkkenet hos hverandre sammen? Så lurt - mye mer hyggelig også! :)

    SvarSlett
  2. Javisst, det er kjempe sosialt og trivelig. Og så blir kjøkkenet vasket i en fei!Dette har vi gjort i mange år, og det er mange som synes dette høres supert ut.

    SvarSlett