mandag 12. april 2010

Bare skigåing!

Da har det blitt nok en helg med ski! Jeg var på Hornsjø - 1 mil nord for hytta mi! - i helgen med løpegruppa mi. Det ble vel 7-8 mil på ski fordelt på 3 dager. Masse snø og bra skiføre, men tror jeg har en halv kilo klister under hver ski! Været var aldeles nydelig - tilbrakte hele lørdagen ute i sola og dagen i går fram til lunsj og avreise ut på dagen.
Men jeg må innrømme at jeg tenkte en del på løping - hvor herlig det skal bli å kunne løpe i skogen! Håper resten av snøen forsvinner fort nå slik at dette blir mulig.
Blir rent misunnelig når jeg leser om alle løpsresultatene til blogg-venner, dere er jammen flinke!
Føler ikke at formen min er spisset for konkurranser enda, så nå må løping stå øverst på programmet de nærmeste ukene.
Gleder meg til karusellene er i gang igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar