onsdag 26. oktober 2011

Trening om høsten





Det er definitivt høsten for tiden. Det er i hvert fall helt mørkt om morgenen når jeg står opp, dvs kl. 5.45! Synes det er tidlig, men vanligvis går det helt greit. Kjenner imidlertid godt at det nå er mørkt ute og det føles derfor ekstra tidlig. Så av og til unner jeg meg en time lenger i senga. Det føles som skikkelig luksus og det virker som jeg kommer på jobb langt på dag!



På dette bilder er jeg på bedriftskarusell-premieutdeling på Jessheim. Bildet er fra kondis.no og du ser Tor Larsen foran, han hjelper meg å bære alle premiene vi skal ta med for andre. Det er imidlertid riktig så sosialt og trivelig på denne premieutdelingen, så jeg skjønner ikke hvorfor flere ikke prioriterer å komme. Antagelig er de opptatt med å trene!



Jeg trener jo litt jeg også da. Forrige uke ble det en skikkelig treningsuke: mandag runners, tirsdag en økt i treningsstudio med styrke for underkropp samt en økt med staver i slalombakken på kvelden. Onsdag en økt med trening i arbeidstiden som bestod av styrke for overkroppen samt en løpetur med Simen på kvelden. Torsdag Runners trening og lørdag en løpetur i skogen. I tillegg en 3,5 times treningsøkt på kvelden! Dvs Runners årsfest på Heimen i Rælingen med mye dansing. Dette var en kjempe trivelig fest: sosiale og trivelige folk, god mat og topp musikk. En skikkelig vellykket kveld! Men søndag var jeg helt skutt, så da ble det bare rusletur med hunden.



Mandag var det på`n igjen med bakketrening i Marikollen. 3 x 4 minutter samt siste gang helt opp, puh, det var tungt! Kjempe fin trening!



Tirsdag ble det en økt i treningsstudio igjen med styrke for underkropp. På kvelden en tur med rulleski

2 kommentarer:

  1. Du trener så mye og variert! Inspirerende :)
    - Skal du løpe Lørenskog halvmaraton på lørdag?

    SvarSlett
  2. Ja, som du sikkert nå har sett så skal jeg gjøre et forsøk på å løpe Lørenskog halv. Blir spennende å se hvordan det går! Har ikke løpt så langt siden birken.

    SvarSlett