torsdag 6. oktober 2011

Snart Eremitageløpet



Nå er vi klare for årets Eremitageløp! Dette bilder er fra 2007. Ser ut som jeg sliter litt tungt der. Og det gjorde jeg nok, det var første gang jeg deltok og jeg måtte derfor starte langt bak i rekkene. Har nå opparbeidet meg bedre tid og starter i pulje 2 heldigvis. Det er 19.000 deltakere så det sier seg selv at det oppstår køer av og til. Synes imidlertid det går ganske greit nå som jeg starter tidligere, men litt spisse albuer er det av og til. Undervegs er det en del publikum, musikk og fin stemning, spesielt dersom været er bra. Vi reiser med båten lørdag ettermiddag og ankommer Oslo igjen mandag morgen. Da går jeg rett på jobb! En litt hard dag, men pytt, pytt.

I går ble det løping i den korte, gule løypa fra Tærud. Det ble bare Bjarne og jeg denne gangen. Kanskje det var like greit, vi var litt støle og slitne begge to, så det gikk ganske smått. En fin tur, deilig å løpe i skogen. Litt vått, men ellers veldig bra. Tenker at det går an å løpe i neste onsdag ettermiddag også, men så spørs det om det ikke blir for tidlig mørkt. Kl 19 er det temmelig mørkt og da er det leit å løpe i skogen. Synd, det er det beste som finnes!

2 kommentarer: