fredag 18. februar 2011

Seminar på Spa hotell i Son


Uken startet med løpetrening på Runners mandag og en styrkeøkt på tirsdag. Onsdag dro jeg til Quality Spa og Resort Son med jobben på seminar. Dette var virkelig et supert sted å ha seminar! I tillegg til at seminaret var bra lagt opp og svært interessant, var det muligheter for trening på ettermiddagen onsdag. Da fikk jeg lagt inn en økt på mølla, en tur i bassenget, boblebadet og badstuen. Virkelig herlig! Torsdag morgen tok jeg runden i bassenget, i ute-boblebadet og badstuen. Virkelig en fin start på dagen! Men du verden så sliten jeg var da jeg kom hjem og slo derfor fra meg både karusell løp på Årnes og løpetrening med Runners. Men styrkeøkta på morgenen i dag ble gjennomført. I morgen blir det en skitur. Ellers skal det være litt sosialt i helgen og da pleier det å bli litt vin. På søndag tror jeg derfor at jeg tar en hviledag fra treningen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar