tirsdag 22. februar 2011

Herlig skitur i helgen


I helgen ble det en flott skitur på lørdag. Turen gikk fra Tæruddalen via Busterudvangen og Spikertjern til Årstadvangen. Solen varmet og temperaturen var ganske bra selv om vi godt kjente at det var kjølig i skyggen, spesielt nedover. Men det ble da nesten 3 mil på drøye 3 timer, en kort spisepause, et par skravlepauser med kjentfolk og noen pustepauser. Jeg må bare innse at jeg aldri blir skikkelig god til å gå på ski, klarer liksom ikke å få opp farten nok. Ganske merkelig at jeg blir gått fra på ski av folk jeg løper fra på barmark. Men en fin avveksling til løpingen er det å få seg en lang skitur i helgene. Spesielt supert når været er flott. Det ble ingen flere treningsøkter i helgen, for mye sosialt samvær, vin og sene kvelder. Trivelig det også! Men i går var jeg igjen klar for løpetur med Runners. En fin økt på skikkelig snøføre, litt kaldt, men ellers fint utbytte. Styrketrening i dag og nå klar for mølletrening i morgen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar