onsdag 2. februar 2011

Mot lysere tider

Etter å ha følt meg i dårlig form siden jul omtrent begynner det endelig å løsne-i hvert fall mentalt. Fikk meg en løpetur på mølla i dag etter ikke å ha løpt på 1 1/2 uke! Snørrer og hoster fremdeles, men er ikke tung og elendig i kroppen. Dette bildet er tatt fra en herlig løpetur i fjor vinter. Håper å få tatt en slik løpetur snart!
I går ble det styrketrening på morgenen og det har jeg tenkt i morgen også. På kvelden er det trening med Runners og på fredag drar jeg og søstern til Stavanger på slektsbesøk. Da blir det ingen trening, men mye stillesitting og spising tenker jeg! Blir jo gjerne slik når man skal ha mange besøk hos tanter, onkler og søskenbarn. Men du verden så koselig det skal bli! Så blir det full rulle til uka igjen tenker jeg, har planer om å være tilbake i full trening da. Ser fram til løpeturer ute i slikt vær som på bildet! Greit med en løpetur og en skitur i helgene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar