torsdag 31. mars 2011

Snart helg igjen

Denne uken teller vi dager til vi kan reise til fjells igjen-skal bli herlig å komme på hytta! Håper å reise litt tidlig på fredag denne gangen slik at vi kommer opp mens det enda er lyst. Har forresten blitt dårlig til å ta bilder, vet jo at en blogg med bilder er mye morsommere å lese- lover å skjerpe meg heretter! Mandag ble det drag med Runners: 3 min x 7 ved Nebben, herlig og bart, men tungt å løpe likevel. Tirsdag var det styrke for overkropp og i går løp jeg i Frognerparken. Orket ikke tanken på å løpe inne på mølla, er temmelig lei av det etter nesten 3 md med inneløping hver onsdag! I tillegg var været flott, så jeg dristet meg ut for å løpe alene som trening i arbeidstiden. Det var aldeles nydelig, men litt tungt også. Mangler trening på vanlige løpeturer ute kjenner jeg. Det er alltid folksomt i Frognerparken, men nå var i tillegg barnevognmafian løs! Utrolig mange barnevogn treff denne dagen, møtes alle hver onsdag kl 12? Kjempe godt å fortsette arbeidsdagen etter en dusj og en brødskive. Riktignok en dårlig avslutning på dagen med fullstendig togstans i Oslo-området. Heldigvis sjelden det er så kaotisk. Det verste er egentlig at folk går helt amok, de bryr seg ikke om andre enn seg selv og presser seg fram og virrer rundt som en vill hønseflokk. Kom meg da hjem og brukte ikke mer enn en drøy time med venting. I kveld blir det bakkedrag på Runners i Brøterbakken, enda godt at det er bart. Begynner å få litt hetta med tanke på at konkurransesesongen snart setter i gang, jeg kan jo bare ikke legge løpeskoene på hylla i påsken! Må kanskje ha med meg løpeutstyr, gå på ski ned til bilen og løpe meg en tur derifra?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar